Delicacy

Maaah!!

Jag kan inte logga in på Darrenhayes.com för att uppdatera min adress under 'Membership Pack' så jag får hemskickat min Darren Hayes' Delicacy Club Membership Pack Exclusive Christmas Gift.
- Ja, jag har betalat för att gå med i Darren Hayes' fanclub, so kill me. Man får ju så fina grejer och så kan man läsa hans blogg och träffa andra liksinnande människor. Fett värt, bara jag får till min fuckin adress någon gång!


Man kan fan inte kalla sig ett riktigt fan om man inte är med i en fan club, så fuck you close minded bitches.


I want my gift yaa! :(




Nu: andas.. Djupa andetag.



Update.

Jag fick till det till slut. Det var väl bara något fel på sidan. Overcapacity. Alla fans fick påminnelsemail och rusade dit i ilande fart för att logga in och uppdatera sina adresser..

Victory is mine! 8)

x

Kommentarer
Postat av: M.

Nerd. Kan du inte skriva ett jättelångt jag-längtar-hem-inlägg?

2010-12-09 @ 00:40:43
URL: http://meast.se
Postat av: Louise

Jag kanske inte längtar hem.. ;)



(KLART JAG GÖR!!!)

2010-12-09 @ 13:10:12
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0