Flying machine

Yo!



Jag budade ju på frimärken på Tradera för några dagar sen och i går fick jag dem hem i brevlådan!  De låg huller om buller i ca 20 små kuvert, så ikväll har jag suttit och sorterat dem enligt färgskala. Det var flest blå, hittills - jag är inte klar än. Det var ca 400 små frimärken jag vann på auktionen så det är många att sortera. Puh.. Jag hittar dock en del små guldkorn bland dem. Alltså inte riktigt guld, men man brukar väl säga så, right..?

Anyhoo. Jag hittade ett frimärke med en gammal clown på, några med USA-flaggan och många med gamla kungar och drottningar från olika länder. Väldigt många blå, som sagt, därefter många lila, röda/oranga och en del sepia- och gråtonade. Det är nog de sistnämnda jag kommer använda mig mest av, då mina tavlor oftast går i de färgtonerna.

Jag har även passat på att tillsammans med Madde beställa fina papper från stellas.se. Det blev bara tre stycken för min del, men fler exemplar av dem. Så nu ska jag väl försöka komma på något att ha dem till. Några tavlor kanske? :)

 

Dessa beställde jag efter på stellas.se


Jag sitter faktiskt ganska ofta inne på Tradera nu för tiden och svinar åt mig servetter med mera, genom att lägga mina bud i sista sekund så de andra som redan budat inte har en chans att bjuda över.. hehe it’s nice to be mean ;)


Oh and btw! Jag fick tag på några VITA A4-PAPPER till slut (för jag vet att alla undrade, right!?). Tattig som jag är så tattade jag dom av en kompis hehe..


Nu ska jag sooova!
Puss och kram, and that..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0