Plåster

Yao!

 

Det var verkligen en dimma igår. Jag kom hem efter 7 imorse och har feta köttsåret på mitt ena finger. Vad hände där? Nobody knows. Jag satte på ett plåster idag för att slippa se det. Jag hatar verkligen plåster. Det är så sjukt äckligt. Jag hatar plåster mer än jag hatar skor och då är det fan illa att behöva ha ett på långfingret på min högra hand så det måste komma i kontakt med allt jag rör. Det känns som om mitt finger är insmort i bajs och att allt som kommer i kontakt med mitt äckliga plåster även det blir infekterat och förorenat. Motbjudande, äckliga plåster. Fiffan.



On a different note:
Jag sitter och klunkar i mig massa gotländskt, rent vatten. Mmmm vad gott det är med rent vatten direkt från kranen. Fett underskattat!

För övrigt är det bara 17 dagar nu tills jag kommer hem! Den 21 december kl. 12.20 landar jag på Åre/Östersunds flygplats! Mamma kommer och hämtar mig och vi kanske svänger in på Statoil och köper en korv på vägen hem. Who knows.. :)

(Hoppas dom har fixat Östersundsvattnet till dess..!)


Auf Wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Maria

trist. att jag inte är hemma, vi ses väl till sommmaren darl. Kanske dyker jag upp på Gotland ;)

2010-12-05 @ 06:55:53
Postat av: Louise

Yeah det vore ju awesome! <3 Hoppas du har det bra i Oz! :)

2010-12-05 @ 15:42:20
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: M.

Jag jobbar dååå, så kom in du. Heeh.

2010-12-06 @ 17:59:14
URL: http://meast.se
Postat av: Louise

I just might ;)

2010-12-07 @ 14:50:41
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0