99 luftballons

Oi!

Jag fick mina papper (som jag beställde från Australien för några dagar sen) idag! :D They're awesome! Det var 4 ex av ett papper med luftballonger, 5 ex av ett papper med luftballonger - fast annan design - 6 ex av ett papper med tre stora fågelburar och 1 ex av ett gråblått papper med små fågelburar. Jag köpte såklart upp hela lagret av alla papperna. Awesome, I say.




jag gillar luftballonger..



och fågelburar..

Köpta från WildAboutScrap.com.au


Dom kom skickade i en igentejpad gammal pizzakartong. Jag kände lite nostalgi svepa igenom min när jag öppnade den. Det var som att stå en vanlig dag på Matkällan och vika ihop pizzakartonger, samtidigt som jag hade bocken Ali Baba dreglandes i nacken på mig.. Aaah minnen <3


Nighty now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0