Living on a Rainbow

Yo!

Jag älskar denna låt: Living On A Rainbow av Angus & Julia Stone. Jag hörde den för första gången igår och fell deeply in love, som vanligt 8)
Jag älskar verkligen Angus & Julia Stone's musik. Dom är så sjukt fantastiska och har just kommit ut med ett nytt album med awesome musik!
Det suger verkligen att jag inte äger ett enda av deras album! :( Jag försökte köpa ett av dem när jag var med Maja och Therese i Sthlm, men expediten kunde verkligen inte hitta det. Han letade i hela affären och på lagret, för det stod i datorn att det fanns ett enda exemplar kvar. Men vi hittade det inte.. :(

Tack för Spotify och youtube så länge.. :)






Andra underbara låtar av Angus & Julia Stone som är värda att kolla upp om man vill lyssna på mer gudomlig musik är:
haha jag skulle kunna hålla på hela dagen.. ^^


Men Living On A Rainbow är en så underbart fin låt. Jag döööör! Dom gör sån musik som inspirerar och får mig att vilja skapa (haha), göra något kreativt. Jag har redan gjort två tavlor till låten Just A Boy, för att den är så underbar.

Jag ska fan göra en tavla av Living On A Rainbow också. Förmodligen med en liten regnbåge i nått hörn.. Ideas flowing..
I'll keep you posted :)


Louise

Kommentarer
Postat av: M.

Om inte annat så var det en väldigt mysig skivaffär. Faktiskt.

2010-11-20 @ 09:59:10
URL: http://meast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0