Quanta la Mera!

Yo!

Westlife har just släppt ett nytt album, Gravity, som jag ännu inte äger. Så jag slog igång det på Spotify och lyssnar nu igenom alla tracks för första gången. Då dyker helt plötsligt Quanta la Mera-låten upp, ni vet den som gjorts om till 'Panta Mera' för reklambruk. Även kallad Guantanamera. Visst, Westlife är rätt kända för att göra covers, men här går väl ändå gränsen? Quanta la Mera kan dom väl helt seriöst inte ta och göra till sin egen? Jag var tvungen att gå till datorn och dubbelkolla och det visade sig bara vara reklam. Phew! Tack för gratisversion av Spotify! Hade varit lite pinsamt annars kanske..? haha

Anyhooo.
Westlife har faktiskt en del bra nya låtar på sitt nya album. Särskilt spår 4, I Will Reach You. Den var fin :) Och min älskling Mark har skrivit den, läste jag just på hans twitter. Aaaw! ^^ I Get Weak är också värd att lyssna på.

I’m a nerd, I know.. 8)


xLouise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0