Tres Magique!

Yo!


Ibland har man tur yaa! :D

Jag köpte ett scrapbookingpapper på Panduro Syssla i Östersund i somras. På pappret var det tio och en halv luftballonger i olika färger. De var på rea, då de inte skulle finnas med i det nya sortimentet för 2010/2011. SHAME! Jag tyckte dom var så fina så jag köpte fler. Jag tror jag faktiskt köpte upp hela lagret, som endast bestod av tre fler exemplar.. Nu har jag använt de flesta till olika tavlor jag gjort, men vill ha fler luftballonger. Så jag gick till Panduro här på Gotland för några veckor sen, men hon i kassan sa att de inte gick att beställa längre, då hela sortimentet var slut.. :(



Tres Magique av Webster's Pages


MEN! :D Jag hittade dom på en australiensk hemsida i natt! Sweet som fan. Så jag beställde hela lagret, vilket dock endast bestod av 4 exemplar. But still, jag kommer få mina små luftballonger till slut! ^^ vilket är fett bra, för jag har lovat att göra en tavla till lilla systerdotter Isabelle. Jag gjorde en till hennes bror Morgan i somras med just luftballonger på och det vore ju ganska nice om jag kunde göra en matchande till Isabelle aight :)


Thank God for WildAboutScrap.com ! :D
Check it out! Speciellt Madde, det finns 918 olika scrapbookingpapper! Jag kollade på alla och det finns en hel del awesome designer ;)



Morgans tavla :)


Nu kanske jag ska försöka sova....
eller äta... bah


xLouise

Kommentarer
Postat av: madde

sweet :) ska kolla där när jag har tid :P

men du, kollar du på tradera nåt? har sett mycket fina servetter där..dock säljs dom oftas en och en :@



kram <3

2010-11-15 @ 22:45:30
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Louise

Yeah, jag har sett dom. Segt att bara få en enda servett liksom. Jag brukar oftast använda flera stycken per tavla. Och gillar man motivet speciellt mycket vill man ju ha flera paket, you know :P

2010-11-16 @ 10:22:00
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0