Tävling

Yo !

Har haft lite kreativitet lately, alltså väldigt få blogginlägg. Men eftersom jag är lite schizofren så har jag visst haft lite kreativitet lately, då jag har arbetat med en tavla:






Det är ju liksom kul att göra tavlor, men jag vet inte alltid vad jag ska göra med dom, om jag ska behålla dom själv eller ge bort dom, och om jag ger bort en vem ska då få den osv...

Svåra beslut för velig Louise..


Så jag tänkte att jag kunde ha en liten tävling och ge den här tavlan som pris till den som vinner.
Sounds like a plan?



Jag tänkte att jag kunde ställa några frågor och den som svarar flest rätt först vinner.


1. Vad studerar jag på Gotlands Högskola?
a) Speldesign Grafik
b) Datorgrafik Animation
c) Filmkunskap Animation

2. Vilken är min favoritmat?
a) Pizza (Hawaii)
b) Varmkorv med bröd
c) Kräftor

3. Vilken stad är jag uppvuxen i?
a) Örebro
b) Örnsköldsvik
c) Östersund

4. Vilket av mina favoritband har funnits längst?
a) Savage Garden
b) The Candle Thieves
c) Angus & Julia Stone

5. Från vilken film kommer citatet “I know that you and Frank were planning to disconnect me, and I’m afraid that’s something I cannot allow to happen”?
a) HAL 9000
b) 2001: A Space Odyssey
c) Donnie Darko

6. I vilken låt sjunger Darren Hayes om en 'chica cerry cola'?
a) Me Myself and (I)
b) Affimation
c) I Want You

7. Vem i filmen Donnie Darko sa Why are you wearing that stupid man suit”?
a) Frank
b) Donnie
c) Gretchen

8. Hur stor är tavlan?
a) 50x60 cm
b) 60x80 cm
c) 50x70 cm

9. Hur många olika sorters servetter har jag använt på tavlan?
a) 5
b) 6
c) 7

10. Vad borde jag döpa tavlan till? - inget 'rätt' eller 'fel'.
Fritt svar:


Yaa.. Lycka till :)


Louise - Google is your friend..



Update:

Svara senast imorgon, torsdag 21/10-2010 kl 12.00. Den som svarar flest rätt först vinner :)



Kommentarer
Postat av: terezu

1. Vad studerar jag på Gotlands Högskola?

b) Datorgrafik Animation



2. Vilken är min favoritmat?

b) Varmkorv med bröd



3. Vilken stad är jag uppvuxen i?

c) Östersund



4. Vilket av mina favoritband har funnits längst?

a) Savage Garden



5. Från vilken film kommer citatet “I know that you and Frank were planning to disconnect me, and I’m afraid that’s something I cannot allow to happen”?

b) 2001: A Space Odyssey



6. I vilken låt sjunger Darren Hayes om en 'chica cerry cola'?

c) I Want You



7. Vem i filmen Donnie Darko sa “Why are you wearing that stupid man suit”?

a) Frank



8. Hur stor är tavlan?

c) 50x70 cm



9. Hur många olika sorters servetter har jag använt på tavlan?

b) 6



10. Vad borde jag döpa tavlan till?

”We are pilots”

2010-10-20 @ 18:08:18
URL: http://terezu.se
Postat av: terezu

Har jag vunnit eller?? ^^

2010-10-21 @ 13:21:33
URL: http://terezu.se
Postat av: Maria

DU ÄR GRYM! Jag kan inte sluta avguda dina tavlor!

2010-10-21 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0