Bright Lights

Yo !

Jag har i princip just vaknat. Eller, jag klev upp runt två och har sedan dess lagat mat. Tio matlådor. Två med korv och spaghetti och åtta med spaghettigratäng med tonfisk blev det *flitig*

Var uppe till typ fem i natt och höll på med två tavlor. Tror jag faktiskt blev klar med den ena. Den är lite inspirerad av två Darren Hayes-låtar (shocker!) och jag kallar den Phoenix. Kanske lägger upp en bild när den verkligen är helt 100% klar. Håller även på med en annan tavla som jag kallar Bright Lights, inspirerad av de dystra låtarna av The Candle Thieves. Kan liksom inte skapa en 'glad' tavla..

Jag upptäckte till min förtjusning att Panduro finns här på Gotland också! ÄLSKAR. DEN. AFFÄREN. SO. MUCH! Så jag var dit och köpte upp hela lagret, typ. Scrapbookingpapper, canvas, servetter, stämplar… :)

Ska nog gå iväg och fortsätta med Bright Lights så den blir klar någon gång! ;)



Louise


Kommentarer
Postat av: Madde

klart du ska läga upp bilder. hur ska man annars ha en sportslig chans att hinna boka tavlan av dig om man gillar den? :P

2010-09-16 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0