Fuckin iTunes..! (temper temper... 8)

Yo!
Jag har stött på ett litet problem som jag kräver få hjälp med! ;)

HUR GÖR MAN FÖR ATT LADDA NER MUSIK FRÅN iTUNES?

Fuckin hell jag har betalat för låtarna och kan därför lyssna på dom på min (ena) dator i iTunes, men vill ju lägga in dom på min mp3 också (ja, jag är förmodligen den enda i världen som inte har en iPod eller iPhone, live with it!).

Sen vill jag också veta hur man får över de låtarna man köpt från den ena datorn till den andra? Jag har ju loggat in på samma konto på båda datorerna och fixat 'Hemmadelning'.


Help? :(


Det är för övrigt ny musik från The Candle Thieves som jag köpt (eftersom jag vet att alla undrade!) - så fuckin bra! Skön musik som alla borde kolla upp typ NU! :)

Ny musik från Happiness Blues - EP by The Candle Thieves:

  • Annabelle's Song
  • Balloon#2
  • Paper Aeroplanes



You know you love me ( a little bit? )

Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0