Casey, when you go...

.. can you come and find me? Wanna be beside you when you leave this town




Oh, did I mention I got a tweet from mr Hayes? :D

Yep, han höll totally med om att slutet av 'Casey' (av Darren Hayes) är den bästa delen.

"I wanna.. I'm gonna.. I wanna be someone...
I wanna.. I'm gonna.. I wanna be someone
I will run to you, I will come to you
I will run to you, I'll come to you..
Coming through the sky like a satellite, like a radio wave, a meteroite
"


Det är så sjukt fint i live-versionen (Time Machine Tour) när han sjunger detta. Alldeles innan medan musiken spelar drar dom fram en jättestor origamitrana som han sen kliver upp på och sjunger det här sista stycket. Sen blir det 'So Beautiful', om jag inte minns fel - går och kollar baksidan av DVD-omslaget - vilket jag inte gör* ;)


Angående att Darren nu faktiskt tweetade mig i natt (på min födelsedag och allt!!) innebär att alla mina största idoler har tweetat mig**: Mark Feehily, Scott och Glock från The Candle Thieves och nu Darren Hayes.
My life has now fulfilled its meaning and now I can die. LOL

Haha, fan vad så små saker kan göra en så glad. ^^


Nu ska jag iväg och handla. Ska nog köpa glass för fan! Dulce de leche. Kola for the win!
Jag måste dock äta upp hela paketet på en gång, eftersom jag inte har någon frys. Min mage kommer älska mig... :S


xLouise

*sucha nerd
**Fan vilken nörd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0