'För dig som gillar att förstå saker'

Yohoo!

Jag fyller år idag och för några dagar sen blev jag överraskad med ett fint paket i postlådan. Ett sånt där vaderat kuvert med massa fina rosor på. Aw, so classy ^^

Jag väntade givetvis med att öppna det. Jag la det vid sängen igår kväll så jag skulle kunna öppna det när jag vaknade i morse, utan att ens behöva lämna sängen. Det var lite grann som att jag låtsades att jag inte var ensam, utan blev uppvaktad på sägen. Lonley-fat-girl-… nerrå. Jag har dock inte blivit uppvaktad på sängen sen jag var typ… 11? Alltså 24 år sen då.


Hur som helst. Jag vaknade runt halv 2 och sträckte mig efter paketet, ivrigt. Undra vad det kan vara, typ. Jag hade givetvis klämt lite på det innan och hade känt att det var något halvhårt, som var typ uppdelat. Jag fattade dock ingenting, så jag bara öppnade det imorse och fann 4 inslagna paket innehållandes detta:


Det var ett paket servetter med noter, tuggummi som man får afro av, ett anteckningsblock med en blå elefant, en bok med massa kul fakta om rymden (för dig som gillar att förstå saker), en liten söt elefant och en apa som spelar trummor samt ett anteckningsblock med old skool-papper, varav på ett blad det stod en liten gratulationshälsning från Maja, Therese, Robin och Linn. ♥



Aaaaw jag blev jätteglad! Ni hade verkligen inte behövt det, men tack så jättemycket! :')
Det var verkligen helt perfekta presenter, men jag hade faktiskt ingen aning om att ni visste att jag var intresserad av rymden? :O Det märks att ni känner mig ^^


Just nu sitter jag och tuggar på mitt afro-tuggummi, så snart ska det väl börja krulla sig.. Jag kommer dock se ut som en clown om det skulle ske, då jag färgade mitt hår rött för någon vecka sen.. AWESOME! ^^

Hoppas alla har en bra dag :)


xLouise - Visste ni att det ligger tre golfbollar på månen? Jag vet det nu iaf.


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis i efterskott darling! Jag önskar jag kunnat skicka dig något också, hoppas du mår bra på Gotland. Saknar dig! Vi har planer för midsommar också, spännande va! Love you

2011-04-10 @ 14:06:58
Postat av: Louise

Tack! :) Ja fan maria, hoppas vi båda är lediga på midsommar. eller ja, jag lär ju vara det på helgen iaf. Vore ju jättekul att åka iväg en sväng :) Saknar dig med! Puss <3

2011-04-10 @ 16:35:16
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, klart vi känner dig. Vi vet till exempel hur mycket du vill ha ett afro. (Funkade det??)



Hoho. Tur att du blev nöjd i alla fall. Pusssss

2011-04-11 @ 00:35:17
URL: http://terezu.wordpress.com
Postat av: M.

Ååååh, blev så glad av att läsa det.



Vi vet allt om dig, det borde du veta vid det här laget. Jag är också nyfiken på afrotuggummit!

2011-04-14 @ 23:10:50
URL: http://meast.se
Postat av: Louise

Naaw ^^ ja, jag tror jag måste tugga lite mer intensivt innan det funkar helt. Men snaaart..! ;)

2011-04-15 @ 00:00:26
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0