Life got even better!

Ouuuuh!


Imorse (kl 14.43) ringde Maja och väckte mig. (Eller alltså, jag var ju såklart vaken, bara extremt lat och orkade inte/hade ingen orsak att kliva upp ur sängen.)

Hur som helst. Maja och Therese hade goda nyheter de ville dela med sig:

DOM FÖLJER MED MIG TILL MANCHESTER PÅ NYÅR OCH KOLLAR PÅ DARREN HAYES OCH THE CANDLE THIEVES LIVE!! :D

Helvete vad bra nyheter! Jag blev så glad att den där lilla falsetten som bor i mitt hjärta hoppade och skrek av glädje. Ooouh! ^^

Fan vad kul vi ska ha det! Bästa möjliga sättet att avsluta ett år och börja ett nytt på! Fan vad jag längtar! Måste boka flygbiljetter och hitta ställe att bo på till dess bara.. :)

Jag ska beställa konsertbiljetter på onsdag, 20 april kl 09.00 (SHARP!) så om någon fler vill följa med är det bara att höra av sig innan dess! :D

Oooh it’s gonna be so awesome!

 



It's ON!


xLouise


Kommentarer
Postat av: M.

Det kommer att bli AWESOME!

2011-04-16 @ 18:54:24
URL: http://meast.se
Postat av: Maria

haha, fan vad kul ni kommer ha!

2011-04-19 @ 17:18:13
Postat av: Louise

Åh Maria, följ meeed! :)

2011-04-19 @ 18:02:20
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0