Life is wonderful!

Yo!

Alltså jag älskar Darren Hayes och jag älskar The Candle Thieves. Att dessa ska uppträda på samma ställe på nyår i Manchester är en dream come true! Bokstavligen! När jag blåste ut ljusen på min födelsedagstårta så var det just det här jag önskade; att få se min favoritartist + mitt favoritband uppträda tillsammans! Helt otroligt!

(well, okej, jag hade ingen tårta att blåsa ut ljusen på, men om jag haft det hade jag önskat det här. So... I win)


Jag tror inte någon riktigt förstår hur stort det här är för mig! Jag har gått omkring med ett sånt där äckligt heligt leende hela dagen sen jag såg att The Candle Thieves hade tweetat om det och sen läste all info på darrenhayes.com. Jag var så glad att den där lilla falsetten i mitt hjärta skrek så att nästan tårarna rann. Jag bokstavligen skakade av glädje och upprepade 'Oh my God!' om och om igen.


Sen stack jag till Ica och handlade och passade på att ringa upp mamma för att gratulera henne på födelsedagen, the big 59! :D Men jag kunde verkligen inte hålla mig! Jag var tvungen att berätta den stora nyheten! Hon lät glad, tror jag, men skulle iväg och sjunga med sin kör, så jag fick prata med pappa istället. På något sätt känns det som om de båda verkade lite clueless över hur jävla fantastiskt detta är! Jag har dock lett världens korståg hemma där jag informerat dem om allt jag vet om dessa idoler samt försökt få dem att studera deras glorious musik. Speciellt mamma borde kunna skriva Darren Hayes's biografi nu efter all jag lärt henne!


När vi lagt på var jag fortfarande i sån extas att jag ringde upp Madde och berättade ivrigt om världens stora nyhet! Alla på Ica hatade mig. Jag vet att jag lät lite som en fjortis och agerade lite overexcited men jag brydde mig inte. Inget kunde få ner mig från mitt rosa moln av glädje. Ingenting.


Och när jag cyklade hem igen kände jag ett slags varm bris dra igenom min kropp och jag förstod verkligen då att livet är underbart. Det går fan bra nu. Det går riktigt jävla bra nu.

 

 



Någon som vill med till Manchester, UK,nyår och se Darren Hayes och The Candle Thieves do their thing? Biljetter släpps 10.00 (UK time) torsdag den 21 april, men dagen innan för mig eftersom jag är sådant devoted fan och därav medlem i Club Delicacy!

Jag ska dit i alla fall, om jag så måste dit själv. Men det vore ju trevligt att få sällskap.. :) anyone..?

 

 

xLouise


Kommentarer
Postat av: Ruben

Förbaskat kul att höra att du också fått en "dreams come true" inom musikvärlden. Jag fick min för några veckor sen! Happy happy!



Vad kostar biljettera? England är ju alltid trevligt! =)

2011-04-15 @ 10:19:15
Postat av: Louise

Ooh! Vad var det för dream come true då? :)



En biljett kostar £99. Och ja, England is tha shit! ^^

2011-04-15 @ 16:17:29
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enklast är nog kolla på länken, men de är kort o gott grunden till genren power metal. Dvs Återföreningen med stort Å! :D haha



http://www.myspace.com/unisonic/blog/542431330



Större nörd får man leta efter! Ler så galet fånigt varje gång jag tänker på det.. hahaha! xD



Du får hojta till framöver om du får dåligt med sällskap. =)

2011-04-16 @ 03:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0