Radioreklam

Gotländsk radioreklam för Zions Bilplåt och Lack :

Litet barn ~ 4 år: Pappa! Veeet duu?
Pappa: Mmmm.. (läser tidning)
Barn: Jag slog ihjäl en geting!
Pappa: Mmm.. (vänder blad)
Barn: Som satt på motorhuven, med hammare.
Pappa: Du gjorde vad?
Barn: Jag slog ihjäl en geting! Som satt på motorhuven, med hammare. Jag träffade inte direkt.. Efter ett tag träffade jag.


Så jävla söt unge. Jättegullig röst och jag blir så glad varje gång jag hör den. Och det bästa var i december, då de gjorde en Jul-version av den:


Barnet: Pappa, veet duu? Varför fick jag en flugsmälla i julklapp?


Naaaw ^^
Jag gillar min humor.

xLouise

Kommentarer
Postat av: madde

geeeeetiing :D

älskar också den reklamen!

2011-04-10 @ 00:58:17
Postat av: Louise

Va? Går den i Östersund också? :O :P

2011-04-10 @ 09:29:03
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0