Vår!

Yo!


Jag testade något helt nytt idag: Jag klev upp ur sängen tidigt (relativt), gick ut i solen, fotade massa blommor och gick ner till havet och åt glass helt själv. En stor Daimstrut! Den som känner mig vet att jag är extremt morgontrött och att jag verkligen ogillar att äta ute ensam. Jag hatar det verkligen för det känns alltid som att alla som går förbi mig ser ner på mig, tycker synd om mig och stämplar mig som 'the-lonely-fat-girl-who-got-stood-up-or-was-just-to-hungry-and-fat-to-wait-for-her-friends-to-arrive-so-she-ate-their-food-as-well'. Jag vill helst inte vara henne. Någonsin.


Men idag kändes det okej, på grund av att:
1. Det var fint väder
2. Jag hade solglasögon, så ingen kunde se att det var jag
3. Jag satt dold bakom ett vindskydd
4. Jag var inte helt ensam, jag hade telefondejt med typ hela familjen ;)


Jag gillar verkligen att all snö har tinat bort! Fy fan vad härligt det är och jag hoppad ALLA i Östersund mår dåligt nu! Mohaha.

Jag hade fan converse och för första gången i år min blå sommarjacka på mig idag! Och en god glass i handen. Sån härlig känsla. Mmmmmmmm.. :)

 

 

En liten bild på Ringmuren som jag tog idag :)

 


xLouise


Kommentarer
Postat av: madde

skrattar så tårarna rinner.... du är rolig du! :D

2011-04-03 @ 22:21:43
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Rub

"Jag klev upp ur sängen tidigt (relativt), gick ut i solen, fotade massa blommor och gick ner till havet och åt glass helt själv"



Höhö. Du måste ha gått upp oerhört tidigt med andra ord! ;D När vi mötte dig var klockan fyra ju. Eller var den en väldigt lång promenad? ;)



Riktigt vacker bild för övrigt!

2011-04-04 @ 13:28:26
Postat av: Louise

Meh, LOL Rub! Jag åt ju såklart frukost först, innan jag gick ut. Jag hann gå och handla också, SEN tog jag en långpromenad och det var då jag träffade dig :P

2011-04-06 @ 00:37:15
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: Rub

Haha jaa. Det fattar väl jag med! ;D

Jag bara strir med dig förstår du väl!

Toker! =)

2011-04-06 @ 23:33:29
Postat av: Louise

Haha! Jag har börjat limma lite nu, btw.. ;)

2011-04-07 @ 00:58:17
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: Ruben

Härligt o höra du! :) Rock on!

Hur gåre med hemsidan annars då? ;)

2011-04-07 @ 14:42:39
Postat av: Louise

Jag jobbar på det! Har suttit med det i några dagar nu faktiskt, men jag har mycket kvar! Det är ju fan JÄTTESVÅRT att välja färger! Jag vill ju inte att det ska bli för mycket, men samtidigt vill jag ha lite färg så det känns som 'jag'..



But I'm working on in :)

2011-04-08 @ 01:24:39
URL: http://frankigor.blogg.se/
Postat av: Rubis

Awesome, jag ser med spänning fram emot version "färdig" sen. =)

2011-04-08 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0