Born this way

Åh det här fick mig att gråta så mycket! 

 

 

 

 

Jag såg klippet när den lilla tjejen, Maria Aragon, sjöng och spelade Born This Way för några dagar sen och idag kom jag över det här klippet. Åååh :') Det är så fint <3



För övrigt så hörde jag den här låten på världspremiären. Tack vare Robin ofc ;) Vi satt typ coh peppade tillsammans via twitter, freakade out lite när de inte spelade den EXAKT kl 10.00.. Men sen kom den! ^^ Jag hade lektion just då, men jag smög in hörlurarna i öronen så läraren inte såg. Som Robin sa "Sneak it for Gaga!" I'm so bad.


Alltså, Born This Way är en sån där låt som bara blir bättre och bättre för varje gång jag hör den. Love it! Och Lady Gaga är så jävla cool! Mmmm!

 

xLouise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0