Silver crane

Yo and hello! 8)

 

Här kommer lite random tankar bara för att jag måste hålla mig vaken!

Klockan är 12.41 och jag är vaken och uppe! Jag klev faktiskt upp 10.09 imorse efter ca 5 timmars sömn. Bara för att plåga mig själv, kan man tro, men det var för att jag ska kunna somna tidigt ikväll och orka ta mig upp ÄNNU tidigare imorgon! Så ja, delvis plåga mig själv.


Jag var dock inte ut igår, satt bara hemma och nördade lite PreProduction. Vi ska pitcha idéer för våra iD-spottar imorgon, måndag och allt måste vara klart då. D.v.s. concept art, model sheets och storyboard.. Jag är inte klar än, men snart. I hope ;)

Jag ska iaf bygga en liten speldosa med en snurrande papperstrana i silver.. Yeah, here’s a pic:




Detta är 2D, men jag ska bygga det i 3D aight.
Jag är inte helt hundra angående färgerna än...



In other thoughts:  Jag kommer hem snart! :D Elva dagar kvar! Jag hörde att det blir fest den 5:e hos Madde (vilka är pååå?:), den 7:e på nån restaurang (fira pappa) och den 11:e hos Mahayaa.. :D Ska bli jävligt nice att komma hem igen, särskilt nu när de fixat vattnet igen! :D


En annan tanke som slagit mig gul och blå i flera dagar är VAD FAN HAR HÄNT MED TEREZU.SE??? Therese, har du tagit bort din blogg? Isf, WHY? :( Not cool, man. Fix it.


En annan tanke som stör mig är att Therese, Maja, Robin och Linn är i Rom..!  >:(
Hehe närå, man ska inte vara självisk. Hoppas ni har det kul där :)


Angående frågor om mitt förra inlägg; självklart låter jag Glock tha Man köpa min tavla! :D


Ska även passa på att klaga lite på vädret. Det hade just blivit vår här på Gotland; snön och isen var bortsmällt från vägarna, man kunde gå i converse utan att frysa ihjäl, jag tog fram min cykel! Dagen efter snöade det och snöade och snöade lite till. Minst en fuckin decimeter tösnö kom det. Sen blev det iskallt och allt såg ut som fuckin Narnia! Jag fick ställa bort cykeln lika snabbt som jag tog fram den. :( Oh, well. Sommaren kommer väl till slut iaf..


Just det, jag har även skaffat ett DeviantART konto. Ni kan hitta mig på clouiseem.deviantart.com :)



xLouise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0