Burlesque

Yo!


Jag var på Burlesque-fest häromdagen. Eftersom Madde tjatat så mycket så kommer här bildbevis. Såklart dog dock min kamera just när jag skulle fota, så det blev bara några få bilder med mobilkameran. Såna där 'reflection'-bilder som man tar på sig själv genom spegeln.

Vad som inte syns på bilden är mina svarta skor med gigantiska klackar på minst 7 cm! :O Jag var aslång. Samt typ den enda tjejen som klätt ut sig.. Haha nä, jag såg typ 4 tjejer till som hade klätt 'upp' sig. Det var iofs inte så många killar som klätt ut sig heller. Eller jag vet inte, dom som klätt ut sig var ju liksom finklädda. Svårt att veta.

Jag kom i alla fall in på Rindi iförd min horkostym och hittade ett gäng killkompisar som satt vid ett bord och drack öl. Slog mig ner och insåg att de inte hade en aning om att det var temafest. (wtf?) Alla dom hade typ jeans + t-shirt och där kom jag som värsta weirdot med en vit, fjädrig boa! Jag berättade givetvis för dom att det var BURLESQUE-kväll och därav min klädsel, så jag inte skulle behöva få läskiga förslag... :S haha! :P
Boan var dock uppskattad av dem, för den var så 'mjuk och mysig'. It sure was. :)


Här är bilden iaf:

svart tubtop/korsett som jag sydde fast ett vitt band och en rosett på för att få den lite 'roligare' eller nått. Svart, tight kjol, svarta spetsstrumpbyxor, ett slags hårband runt ena benet, röda naglar, svart blomma på armband, lockigt hår, feta ögonfransar (vilket denna bild inte främhäver så bra), vitt pärlarmband och givetvis en vit mysig boa (som dock smulade ner allt och alla med sitt ludd) och fethöga, svarta skor!




Och ja, jag har fortfarande en jättegammal mobil sen typ 1800-talet..

Och en skitig spegel yaaa...



xLouise

Kommentarer
Postat av: M.

Haaaawt.

2011-05-11 @ 18:55:55
URL: http://meast.se
Postat av: The cube

Vad fin du är!

2011-05-11 @ 21:41:33
Postat av: Louise

Haha tack :)

2011-05-14 @ 14:28:32
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0