clouiseem - junkyard of my mind

Yo!

 

Sorry att jag inte bloggat så mycket här på sistone. Jag har dock jobbat lite på en hemsida som nästan är klar nu! Ska bara fixa så allting är på engelska (including det som står i bloggen, t.ex. 'Postat den.. av..' osv.) sen är den helt klar.

 

Det är i alla fall en hemsida där man kan se alla tavlor jag gjort (well, några saknas än). Man kan även läsa min blogg om mina projekt jag håller på med, om man är intresserad. :)

 

Man kan hitta den här: clouiseem.com - check it out fiffan! (och lämna någon kommentar i bloggen så den ser använd ut hehe)

 

Angående namnval av domän står det för mitt fullständiga namn:
C
(catrine) + LOUISE(mitt tilltalsnamn, duh) + E(elizabet) + M(mellergård) = clouiseem. Uttalas 'kloisim'. Typ, tror jag, haha I don't know!


*gick just och kollade mitt leg om jag stavat rätt på mina namn - I hadn't. Mor och far verkar inte gilla 'h', som i catHrine och elizabetH. Jaja*


xLouise


Kommentarer
Postat av: Maria

Du vet att jag älskar din konst! Du är helt fantastisk och jag hoppas du vill göra en tavla till mig. Du får göra den hur du vill, jag vet att jag kommer älska den. Hemsidan är grym!

2011-05-07 @ 12:01:38
Postat av: Louise

Aw tack! :D Ska börja skissa på nått då ^^

2011-05-08 @ 17:21:41
URL: http://clouiseem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0